Friday, September 22, 2006

Ko koga farba u marketingu?


Sinoć smo imali sastanak na kom smo razgovarali sa potencijalnim oglašivačima koji pored plaćenog oglasa žele da implementiraju u jedan od naših časopisa i strategiju "prikrivenog marketinga", objašnjavajući nam pritom da to niko od njihove konkurencije ne radi. E, nije nego. Sada najavljujem revoluciju u marketingu. Polako nestaje klasični marketing, baš kao što je nestao koncept turizma 4 S (sun, sea, sand, sex). Danas ljudi traže aktivan odmor, organizovane obilaske spomenika kulture, žele nešto da nauče i da učestvuju a ne da gledaju. Tako ni u marketingu ljudi više ne žele da budu posmatrači. Sve više oglašivača umesto usamljene fotografije i kontakta kreiraju oglase sa sve više texta, saveta i sa mogućnošću interakcije. Verovatno će se , iz gore navedenih razloga, menjati i cene oglasnih prostora. Možda će se čak dodatno naplaćivati i po broju karaktera a ne samo po formatu. U 21. veku smo i kako tehnologija krupnim koracima melje sve pred sobom ko zna koja nauka će naslediti marketing. Ostaje nam da predvidjamo i čekamo...

1 comment:

Anonymous said...

"Ostaje nam da predvidjamo i čekamo..." :-) za tekst koji govori o revoluciji u marketingu i proaktivnom delovanju kraj posta je vise nego pasivan da ne kazem pesimisticnog nagovestaja ...



Aleksandar Markovic