Tuesday, July 15, 2008

Hello Publishers Conference





Kada su 1944. godine Doña Mercedes i Don Antonio Sánchez Gómez, u svom skromnom domu, punom ljubavi, maštali o sopstvenom magazinu, nisu ni slutili da će upravo ostvarenje njihovih snova, jednoga dana postati najprestižniji brend na svetskom izdavačkom tržištu. Danas, kraljevske porodice i važne, planetarno popularne ličnosti, biraju baš „Hola" magazin kako bi ovekovečile svoje najvažnije, najintimnije, najnežnije a ponekad i najtužnije trenutke života. Španska „Hola" postavila je najviše standarde za sebe i svoje čitaoce u pogledu kvaliteta časopisa, vizuelnog identiteta brenda, aktuelnosti vesti i ekskluzivnosti i rafiniranosti fotografije. Uspeh nikada nije poljuljao tradiciju, ljubav i poštovanje u porodici Sančez, već se familija ujedinila i zbližila kako bi uspela da opravda poverenje, koje im iz godine u godinu ukazuju njihovi sve brojniji čitaoci.
Evropa je oduševljeno prihvatila i zavolela koncepciju magazina i Ujedinjeno Kraljevstvo je 1988. godine pokrenulo svoje izdanje, prvu licencu „Hole"- magazin Hello!. Pozitivna energija, izražena emocija i profesionalnost nisu mogli da ostanu neprimećeni, te ne treba da čudi činjenica da Hello! magazin danas izlazi u dvanaest zemalja. Pored Španije i Ujedinjenog Kraljevstva, Hello! porodicu čine i Grčka, Melezija, Indija, Rusija, Turska, Tajland, Bliski Istok, Meksiko, Kanada, i od jula ove godine, Srbija.
Hotel „Hesperia" u Madridu ugostio je predstavnike svih licencnih izdanja, koji su od 4. do 8. oktobra mogli da se upoznaju, druže, razmenjuju iskustva i diskutuju o tržišnim i ekonomskim razlikama u zemljama, na prvoj izdavačkoj konferenciji Hello! magazina. Konferenciju je otvorio Eduardo Sančez Junco, sin idejnih tvoraca „Hole", a naredna dva dana, u okviru radionica, razgovaralo se o koncepciji, uredničkoj politici, novinarskoj odgovornosti i marketinškim izazovima časopisa.

Lady Di je obožavala Hello! magazin i kada bi se pojavila na naslovnoj strani, nakon nekoliko sati više ne biste na kioscima mogli da pronađete ni jedan primerak. Prve fotografije sa venčanja Princa Raniera sa Grace Kelly, objavila je upravo Hola! i tada zvanično postala privilegovan pratilac i pripadnik visokog društva. Magazin koji je na naslovnoj strani objavio fotografije sa venčanja Princa Felipea i Dona Letitie prodat je u 2 miliona primeraka.
Na svečanoj večeri, upriličenoj na krovu muzeja Tyssen Borhemizza, čije su blago učesnici HELLO! konferencije mogli da pogledaju tokom privatne posete muzeju, uručene su nagrade za najuspešnije projekte i najekskluzivnije priče iz licencnih izdanja. Timovi iz dvanaest zemalja na poklon su dobili i luksuzne „Loewe" tašne i rokovnike, kako bi se što češće setili predivne posete Madridu. „Hello!" je magazin koji stvara sjajne i dirljive emocije koje povezuju ljude, različite po kulturi, boji kože, odrastanju i iskustvu ali jednake po vizionarstvu i veri u jedan brend i ideju koja, iako jaka i nestvarno uspešna, nastavlja svoju misiju stvaranja i otkrivanja lepote, ekskluzivnosti, prestiža i glamura.

No comments: