Tuesday, July 15, 2008

Medijska/izdavačka kuća

Mediji su moćni, sveprisutni, u ekspanziji, retko tolerantni i neizbežni u svakodnevici, izazivaju reakcije i zahtevaju planiranje i analize. Predstaviti izdavačku/ medijsku kuću, koja poput “Color Press Group”, ima desetine izdanja potpuno različitog sadržaja, publike i oglašivača, nije nimalo lako, pre svega zbog raznolikosti objedinjenoj u kompaniji. Svako izdanje zahteva posebnu poslovnu strategiju a imidž kompanije zavisi i od uspeha i relevantnosti pojedinačnog magazina i od sinhronizacije i zadovoljstva svih zaposlenih, menadžmenta, marketinga, PR odeljenja i krajnjeg potrošača, naravno. Da bismo uspešno komunicirali sa bilo kim mi moramo jasno i koncizno da se predstavimo. Prvo što izgovorimo je naravno naše ime i prezime, zatim funkcija i ime kompanije u kojoj radimo. Sagovornicima, gledaocima, čitaocima već nakon toga mnoge stvari postaju jasnije i ukoliko vaša kompanija ili Vi lično imate izgrađen imidž ili određeni status u društvu i ukoliko je on pozitivan, znatno vam je uprošćen svaki trud i objašnjavanje. Upravo je to kategorija koja zahteva pažnju, negu i naporan rad. Rezultat je prepoznatljivost i gudvil. Ušli smo u eru gde će se pored suvoparnih cifara, likvidnosti, rentabilnosti i profita u bilansima iskazivati i intelektualni kapital firme, vrednost brenda...to je razlog više za napore koje svakodnevno ulažemo da se što bolje ali ipak realno predstavimo. Najčešće koristimo dosadašnje uspehe, reference, misije i vizije da bismo javnosti objasnili ko smo i gde želimo da budemo. Promocioni proizvodi, specijalni događaji, božićne i novogodišnje kompanijske proslave, on line prezentacije, incentivna putovanja, blogosfera i sajmovi su uvek dobrodošli u promovisanju i predstavljanju kompanije. Marketing ovde treba posmatrati kao alat za podizanje svesti o proizvodu i stimulaciji interesovanja za vaše proizvode. Potrošačima treba omogućiti da jednostavno dođu do proizvoda i pomoći mu da razume vašu delatnost i doprinos.
Svoja izdanja “Color Press Group” predstavlja putem cross promotiona u svim izdanjima koja imaju sličnu ili istu ciljnu grupu, sajt je aktuelan i obezbeđuje feed back, urednici su u kontaktu sa svojim čitaocima a događaje organizujemo veoma često. Trudimo se da u javnim nastupima i u advertajzingu pružimo osnovne podatke i interesantne činjenice a ne da opterećujemo javnost suvoparnim informacijama koje imaju vrednost samo za analize unutar kompanije.


Komuniciranje sa drugim medijima je danas veći izazov neko ikad do sada. Morate preneti ključnu poruku na pravi način i sprovesti monitoring njene efikasnosti. U PR -u su ulozi jako veliki i greške su luksuz koji retko ko može sebi da priušti, svi znamo da je jedna loša stvar dovoljna da ugrozi i odnese u zaborav sve dobre i pozitivne koje ste Vi ili kompanija uradili tokom godina. Kompanija treba da se predstavlja 24 sata, 7 dana u nedelji, na kompanijskom sajtu uvek treba da su aktuelne vesti i događaji, proizvodi, cenovnici. Kompaniju konstantno predstavljaju ljudi koji su je stvorili i koji svakodnevno doprinose boljitku svojim radom, trudom i kreativnošću. Komunicirajte sa blogerima, sa novinarima, portparoli izdavačkih kuća nikad ne treba da izgovore “nemam komentar”, poštujte vreme sedme sile, pomozite im da njihove priče budu razumljive i interesantne a ne pretrpane nerazumljivim podacima o vama ili kući za koju radite. Korporativnu reputaciju će vam svako priznati bez rasprave ako je dosledna i realna, neka ona bude kompas za put do uspeha i pozitivne percepcije javnosti koja je danas neprocenjiva.

No comments: